Zakończone
USŁUGI SPRZĄTANIA II 2018-2020 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie przy ul. Postępu 9 przez okres 24 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach
Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie
przy ul. Postępu 9 przez okres 24 miesięcy
( zamieszczone w BZP w dniu 16-04-2018 , nr ogłoszenia: 545614-N-2018 )
I. Zamawiający
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Oddział Ceramiki i Betonów w Warszawie
ul. Postępu 9
02-676 Warszawa
tel. (22) 843 74 21 do 26
faks. (22) 843 17 89
NIP 525 000 76 26
e-mail: info_warszawa@icimb.pl
adres strony internetowej: www.icimb.pl/bip
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- w zakresie proceduralnym:
1) mgr inż. Robert Sytek - tel. (22) 843-74-21 do 26 w. 163
e-mail: r.sytek@icimb.pl
- w zakresie merytorycznym:
1) Jolanta Szagun-Pachniewska - tel. (22) 843-74-21 do 26 w. 145
e-mail: j.szagun@icimb.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą PZP
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Adres strony internetowej: www.icimb.pl/bip
IV. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie przy ul. Postępu 9 przez okres 24 miesięcy
Wspólny Słownik Zamówień: 90910000-9 Usługi sprzątania
- 90919200-4 Usługi sprzątania biur
- 90911300-9 Usługi czyszczenia okien
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia
Realizacja zamówienia: przez 24 miesięcy od dnia 8 maja 2018r. do dnia 7 maja 2020r.
Załączniki
Ogłoszenie o zamówieniu (wersja pełna) (PDF)
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia (PDF)
Załącznik nr 2 Formularz oferty (DOCx)
Załącznik nr 3 Wstępne oświadczenie o wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOCx)
Załącznik nr 4 Wykaz części zamówienia, której wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (DOCx)
Załącznik nr 5 Przynależność do grupy kapitałowej (DOCx)
Załącznik nr 6- Wzór umowy na dostawy lub usługi (PDF)
Załącznik nr 7 Wykaz dostaw lub usług (DOCx)
Załącznik nr 8 Oświadczenie o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (DOCx)
Wykaz powierzchni do sprzątania (ZIP)
SiWZ do USŁUGI SPRZĄTANIA II /2018-2020 (PDF)
Zmiana załącznika (Wykaz powierzchni do sprzątania w ramach przetargu)
do SIWZ na USŁUGI SPRZĄTANIA II 2018-2020
Szanowni Wykonawcy
W załączonym do SIWZ załączniku (wykaz powierzchni do sprzątania w ramach przetargu) błędnie podano godziny sprzątania pomieszczeń, które są wykazane jako powierzchnie do sprzątnięcia w ramach wykonania usługi w przetargu:
- USŁUGI SPRZĄTANIA II 2018-2020
W załączonym pliku (wykaz powierzchni do sprzątania w ramach przetargu) dotyczącym załączników A, B, C, D, E, F, G podano godziny sprzątania od 13.00 – 21.00
Obowiązujące godziny sprzątania, które powinny być wpisane to:
od godz. 4.00 – 8.00 lub od godz. 15.00 – 22.00
Za podanie błędnych godzin wykonania usługi bardzo przepraszamy.
Nowy załącznik z obowiązującymi godzinami sprzątania załączamy do dokumentów przetargowych poniżej:
Wykaz powierzchni do sprzątania w ramach przetargu,poprawiony dnia 20.04.2018r. (ZIP)
PYTANIA I ODPOWIEDZI:
Zapytanie do SIWZ (20.04.18) (.DOC)
Dokument z dnia: 20.04.2018, 13:08 Dokument oglądany razy: 135 Przetarg zakończony nierozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Bartosz Gierszewski Publikacja dnia: 20.04.2018, 13:08 Termin: 24.04.2018, 10:00 |