mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/18/2015 - Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

Numer sprawy: ZP/18/2015
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice; 27.07.2015

Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 110749 - 2015 w dniu 27.07.2015 r.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl

MODYFIKACJA SIWZ

MODYFIKACJA SIWZ CZ.2

PYTANIA I ODPOWIEDZI

PYTANIA I ODPOWIEDZI CZ.2

FORMULARZ OFERTOWY DO EDYCJI


1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:


Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia
Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
CPV: USŁUGI OCHRONIARSKIE /79710000-4/


2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 01.09.2015 ÷ 30.06.2017
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji – Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późń. zm.),
b) posiadania wiedzy i doświadczenia – Wykonawca musi wykazać się co najmniej trzema wykonanymi należycie usługami w zakresie ochrony fizycznej o wartości powyżej 250 000,00 PLN brutto,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca musi wykazać, iż:
o dysponuje, co najmniej 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia, przeznaczonym do kontroli nad realizacją usług ochrony fizycznej,
o pracownicy oddelegowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia są niekarani,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy na kwotę minimum 2 000 000,00 PLN, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 5.1a-5.1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 2,
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późń. zm.),
c) wykaz wykonanych (przynajmniej trzy zamówienia), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru załącznika nr 8.
Dowodami są:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wskazanego powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1c zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa w pkt. 1c.
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem które z tych osób posiadają licencję I stopnia oraz informację o podstawie o do dysponowania tymi osobami wg wzoru załącznika nr 7,
e) opłaconą polisę na kwotę minimum 2 000 000,00 PLN, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieni,
f) oświadczenie o zatrudnieniu powyżej 50% osób niepełnosprawnych wg wzoru załącznika nr 4,
g) oświadczenie Wykonawcy o wyznaczeniu do realizacji zamówienia wyłącznie pracowników niekaranych wg wzoru załącznika nr 5.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika 3,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
5.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
a) o których mowa w pkt. 5.4b, 5.4c, 5.4d, 5.4f) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) o których mowa w pkt. 5.4e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty – wg wzoru załącznika nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 184 z późn. zm.),
b) statusu prawnego Wykonawcy – wg wzoru załącznika nr 6,
c) parafowanego wzoru umowy – wg wzoru załącznika nr 9.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
cena - 80%
właściwości Wykonawcy - 20%
8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 11.08.2015 r. do godz. 10.00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 11.08.2015 r. o godz. 10.15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zmiana umowy: Stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie:
a) wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
- w związku z ustawową zmianą stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
- w związku z rezygnacją z części usług w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia tj. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego,
- w związku z wzrostem płacy minimalnej,
Wskazana w §3 pkt. 2 stawka wynagrodzenia może być jeden raz w trakcie trwania umowy waloryzowana odpowiednio do stopnia wzrostu płacy minimalnej.
b) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Osoby do kontaktu:
W kwestiach formalnych: Anna Iwan – e-mail: a.iwan@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60
W kwestiach merytorycznych: Anna Ujma – a.ujma@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60
Zatwierdził:
Zastępca Dyrektora Oddziału
ds. Technologii i Stosowania Materiałów Ogniotrwałych
mgr inż. Jerzy Witek


Uwagi:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60

Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/18/2015 na:

Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia
Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń. zm.).

Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 11.08.2015 r. godz. 1015 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
1 .„OCHRONA 24” Piotr Mielniczek
ul. Wertera 46
20-713 Lublin
oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 89.1.2


2. P.U. JAREXS Sp. z o.o.
ul. Chojnowska 41
59-220 Legnica
10,60 pkt.

3. Usługowa Spółdzielnia Inwalidów
ul. Torowa 33
32-050 Skawina
6,74 pkt.

4. Promos Sp. z o.o.
ul. Kocmyrzowska 13A
31-750 Kraków
8,90 pkt.

5.ALFA GUARD SECURITY
ul. Mickiewicza 10
83-262 Czarna Woda
8,25 pkt.

6 .COMPLEX Z. Gołębiowski i BP Sp.J.
ul. Piastowska 17-19
49-300 Brzeg
8,78 pkt.

7. Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych „ALAN”
ul. Budowlanych 35
43-100 Tychy
8,90 pkt.

8. Konsorcjum
Lider Konsorcjum
WOLF SŁUŻBA OCHRONY Sp. z o.o.
ul. Łokietka 146, 31-334 Kraków

Członkowie Konsorcjum

Wolf II Służba Ochrony Sp. z o.o.
ul. Łokietka 146, 31-334 Kraków
Silezjan System Security – Biuro Ochrony Mienia Sp. o.o.
ul. Nowowiejska 3, 50-314 Wrocław
11,04 pkt.

9.  Konsorcjum
Lider Konsorcjum
Agencja Ochrony Kowalczyk Sp. z o.o.
ul. Tuwima 1, 05-300 Miński Mazowiecki
Uczestnik
City Security S.A.
ul. Świętojańska 5/7, 00-236 Warszawa
10,66 pkt.

10.  ERA Sp. z o.o.
ul. Katowicka 16B
41-500 Chorzów
11,14 pkt.

Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy:


ERA Sp. z o.o.
ul. Katowicka 16B
41-500 Chorzów


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W łącznym kryterium oceny ofert tj. cena - 80% i właściwości Wykonawcy - 20%, Wykonawca uzyskał 11,14 pkt.
Umowa zostanie zawarta z dniem 01.09.2015 r.
Oferta Wykonawcy, firmy „OCHRONA 24” Piotr Mielniczek zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zostaje odrzucona (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 10.08.2015, 11:48
Dokument oglądany razy: 1213
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Bartosz Gierszewski
Publikacja dnia: 10.08.2015, 11:48
Termin: 11.08.2015, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl