mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/14/2016/OMO - Energii elektrycznej – planowana ilość 2 180 MWh

Numer sprawy: ZP/14/2016
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice; 27.07.2016
Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 162415 - 2016 w dniu 27.07.2016 r.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60
Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro


Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl

SIWZ_Zmodyfikacja

A_Odpowiedzi na pytania

C_Modyfikacja SIWZ


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:


Energii elektrycznej – planowana ilość 2 180 MWh


CPV: ENERGIA ELEKTRYCZNA, CIEPLNA, SŁONECZNA I JĄDROWA /09300000-2/
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia tj. posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 500 000,00 zł.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 5.1a-5.1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 3,
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję,
c) opłaconą polisę na kwotę minimum 500 000,00 PLN a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3.b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg załącznika nr 3,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty z kwestionariuszem cenowym– załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 184 z późn. zm.),
b) oświadczenia o posiadaniu zawartej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na terenie miasta Gliwice – załącznik nr 2,
c) statusu prawnego wykonawcy – załącznik nr 5,
d) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 6.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
Cena – 100%
8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 10.08.2016 r. do godz. 10.00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 10.08.2016 r. o godz. 10.15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zmiana umowy: stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
b) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy.
lub wymienionych w załącznikach umowy.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Osoby do kontaktu :
Kwestie formalne: Anna Iwan – e-mail: a.iwan@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60
Kwestie merytoryczne: Waldemar Cieślik – e-mail: w.cieslik@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60

Zatwierdził:
Z-ca Dyrektora Oddziału
ds. Technologii i Stosowania Materiałów Ogniotrwałych
mgr inż. Jerzy Witek


Uwagi:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60
Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/14/2016 na dostawę:

Energii elektrycznej

Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 10.08.2016 r. godz. 10.15 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Ocena oferty
1. Vortex Energy Polska Sp. z o.o.
ul. Malczewskiego 26
71-612 Szczecin
94,82 pkt
2. PGE Obrót S.A.
Oddział z siedzibą w Warszawie
ul. Marsa 95
04-470 Warszawa
94,17 pkt
3. ENERGO OPERATOR Sp. z o.o.
ul. Bukietowa 5 lok. 55
02-650 Warszawa
98,78 pkt.
4 Multimedia Polska Energia Sp. z o.o.
ul.T.Wendy 7/9
81-341 Gdynia
98,71 pkt
5 Energa Obrót S.A.
ul.Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk
100 pkt
6 TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 60
30-417 Kraków
98,64 pkt
7 NOVUM S.A.
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa
97,87 pkt

Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy:


Energa Obrót S.A.
Al. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100% Wykonawca uzyskał: 100 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 100 pkt.
Umowa zostanie zawarta z dniem 08.09.2016 r.
Wykonawca, firma Vortex Energy Polska Sp. z o.o. w jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100%, uzyskał: 94,82 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 94,82 pkt.
Wykonawca, firma PGE Obrót S.A. w jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100%, uzyskał: 94,17 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 94,17 pkt.
Wykonawca, firma ENERGO OPERATOR Sp. z o.o. w jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100%, uzyskał: 98,78 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 98,78 pkt.
Wykonawca, firma Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. w jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100%, uzyskał: 98,71 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 98,71 pkt.
Wykonawca, firma TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. w jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100%, uzyskał: 98,64 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 98,64 pkt.
Wykonawca, firma NOVUM S.A. w jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100%, uzyskał: 97,87 pkt.
Punktacja wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 97,87 pkt.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 03.08.2016, 12:45
Dokument oglądany razy: 651
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 03.08.2016, 12:45
Termin: 10.08.2016, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl