mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/19/2014/OMO - Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych Część A: Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych Część B: Pogotowie techniczne

Numer sprawy: ZP/19/2014
Oddział Materiałów Ogniotrwałych


Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 245933 - 2014 w dniu 27.11.2014 r.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99
44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 239 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl
1. Przedmiot zamówienia:
Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych
Część A: Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych
Część B: Pogotowie techniczne

CPV: USŁUGI NAPRAWCZE I KONSERWACYJNE /50.80.00.00-3/
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu
5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencje,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy).
Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie:
Część 1: remontów maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki ogniotrwałej w tym:
- do przygotowania mas (młyny, mieszadła),
- do suszenia (suszarki, prażarki),
- do formowania (prasy hydrauliczne, pasmowe, izostatyczne, wtryskarki),
- remontu pieców, prażarek, suszarek.
Stosowne uprawnienia energetyczne, spawalnicze oraz inne niezbędne do prawidłowego prowadzenia pogotowia technicznego.
Części 2:
- remontu sieci i instalacji: cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 1,5 MW, wod. kan., c.w.u., sprężonego powietrza itp.
Uprawnienia (eksploatacyjne, remontowe i dozorowe: sieci i instalacji cieplnej wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 1,5 MW, pomp, ssaw, wentylatorów, dmuchaw, sprężarek i instalacji sprężonego powietrza, spawalnicze oraz inne wymagane do prawidłowego prowadzenia pogotowia technicznego,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazać, że:
- Część 1 i 2: posiada, co najmniej: obrabiarki (tokarkę, frezarkę, wiertarkę, szlifierkę), urządzenia, narzędzia oraz sprzęt spawalniczy niezbędny do realizacji umowy,
- Część 1: dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia eksploatacji agregatu sprężarkowego, spawalnicze, operatora wózków widłowych i inne,
- Część 2: dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia dotyczącego sieci i instalacji cielnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 1,5 MW, pomp, ssawy, wentylatorów, dmuchawy, sprężarek i instalacji sprężonego powietrza oraz innych (np. UDT) wymagane do prawidłowego prowadzenia pogotowia technicznego,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 200 000,00 zł. Zakres ubezpieczenia powinien być zgodny z dokumentem rejestracyjnym Wykonawcy.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w pkt. V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 5.1a-5.1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 2,
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję,
c) wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej jedno zamówienie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru załącznika nr 8.
Dowodami są:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wskazanego wyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.3c zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa w pkt. 5.3c.
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru załącznika nr 9,
e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
f) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
g) opłaconą polisę na kwotę minimum 200 000,00 PLN, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Załączone dokumenty mają potwierdzić spełnienie warunków stawianych wykonawcom opisanych w pkt. IV.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 3,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty – załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
b) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 6.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się zamawiający przy wyborze ofert:
cena – 90%
warunki gwarancyjne – 5%
warunki serwisowe – 5%

8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 08.12.2014 r. do godz. 10.00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 08.12.2014 r. do godz. 10.15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Osoba do kontaktu :
Anna Iwan – e-mail: a.iwan@icimb.pl, fax: +32/270 19 60


Zatwierdzam

Z-ca Dyrektora Oddziału ds. Technicznych
mgr inż. Agnieszka Szopa

UWAGI:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60


Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/19/2014 na usługę:

Obsługę i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych
Część 1: Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych
Część 2: Pogotowie techniczne
Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 08.12.2014 r. godz. 1015 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:


Nr oferty   Nazwa i adres Wykonawcy                             Ocena oferty
1. Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Janiczek
    ul. Dunikowskiego 5/23, 44-100 Gliwice                   Część 2:  9,70 pkt.
2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe
   „CERAMET” Sp. z o.o.

   ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice                                  Część 1:  9,50 pkt.
3. KOMPREX Sp. z o.o.
   ul. Józefowska 135, 40-144 Katowice                         oferta odrzucona

Zamówienie zostanie udzielone:
a) w zakresie części 1 Wykonawcy

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „CERAMET” Sp. z o.o.
ul. Toszecka 99
44-100 Gliwice


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.


b) w zakresie części 2 Wykonawcy


Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Janiczek
ul. Dunikowskiego 5/23
44-100 Gliwice


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
Umowy zostaną zawarte z dniem 01.01.2015 r.

Oferta Wykonawcy, firmy KOMPREX Sp. z o.o. zostaje odrzucona w zakresie części 1 oraz części 2 zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp (jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3).


Uwagi:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60


Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/19/2014 na usługę:

Obsługę i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych
Część 1: Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych
Część 2: Pogotowie techniczne
Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 08.12.2014 r. godz. 1015 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:


Nr oferty   Nazwa i adres Wykonawcy                             Ocena oferty
1. Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Janiczek
    ul. Dunikowskiego 5/23, 44-100 Gliwice                   Część 2:  9,70 pkt.
2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe
   „CERAMET” Sp. z o.o.

   ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice                                  Część 1:  9,50 pkt.
3. KOMPREX Sp. z o.o.
   ul. Józefowska 135, 40-144 Katowice                         oferta odrzucona

Zamówienie zostanie udzielone:
a) w zakresie części 1 Wykonawcy

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „CERAMET” Sp. z o.o.
ul. Toszecka 99
44-100 Gliwice


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.


b) w zakresie części 2 Wykonawcy


Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Janiczek
ul. Dunikowskiego 5/23
44-100 Gliwice


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
Umowy zostaną zawarte z dniem 01.01.2015 r.

Oferta Wykonawcy, firmy KOMPREX Sp. z o.o. zostaje odrzucona w zakresie części 1 oraz części 2 zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp (jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 22.12.2014, 13:33
Dokument oglądany razy: 300
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 22.12.2014, 13:33
Termin: 08.12.2014, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl