mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/10/2014/OMO - Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton

Numer sprawy: ZP/ 10 /2014
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice: 01.04 .2014

Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 109658 - 2014 w dniu 01.04.2014
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99
44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl
1. Przedmiot zamówienia:

Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami
o ładowności do 24 ton

CPV /60100000-9/
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust.1 ustawy Pzp.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 1a-1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; wg wzoru załącznika nr 2.
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję,
c) opłaconej polisy na kwotę minimum 100 000,00 złotych, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,


Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty – załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
b) statusu prawnego wykonawcy – załącznik nr 4,
c) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 5.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
Cena - 100 %
8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127,10.042014 r. o godz. 10:00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 10.04.2014 r. o godz. 10:15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Osoba do kontaktu :
Monika Watoła - e-mail : b.watola@icimb.pl, faks + 32/270 19 60


Zatwierdzam

Zastępca Dyrektora Oddziału
ds. Technologii i Stosowania
Materiałów Ogniotrwałych

mgr inż. Jerzy Witek


Uwagi:

Gliwice 25.04.2014

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60


Komisja przetargowa powołana do sprawdzenia i oceny ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o numerze sprawy ZP/10/2014 na:

Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton

Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert w dniu 10.04.2014 r. godz. 1015 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Ocena oferty
1. Gober Logistic Sp. z o. o.
Walczaka 110
66-400 Gorzów Wielkopolski
oferta podlega odrzuceniu zgodnie
z art. 89 ust. 1 pkt 2
2. PEKAES S.A.
ul. Spedycyjna 1
05-870 Błonie
oferta podlega odrzuceniu zgodnie
z art. 89 ust. 1 pkt 2
3. F.H-U. „TRANS-BRUK”
Franciszek Zembok
ul. Kolejowa 2
41-946 Piekary Śląskie
98 pkt.
4. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A.
w Żarach Oddział w Gliwicach
44-100 Gliwice, ul. Pionierów 8
100 pkt.

Zamówienie zostanie udzielone:
a) o udzielenie zamówienia Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A.
w Żarach Oddział w Gliwicach
44-100 Gliwice, ul. Pionierów 8

Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100% uzyskała 100 punktów.

Umowa zostanie zawarta z dniem 01.05.2014 r.

b) Oferta nr 1 Wykonawcy firmy Gober Logistic Sp. z o.o. zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zostaje odrzucona (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ).

c) Oferta nr 2 Wykonawcy firmy PEKAES S.A. zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zostaje odrzucona (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ).


Zatwierdzam
Z-ca Dyrektora Oddziału ds. Technicznych
mgr inż. Agnieszka Szopa

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 01.04.2014, 13:49
Dokument oglądany razy: 376
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 01.04.2014, 13:49
Termin: 10.04.2014, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl