mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

4ZO/2019/OIMPiŚ/01 - Dostawa energii elektrycznej

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ INŻYNIERII MATERIAŁOWEJ PROCESOWEJ I ŚRODOWISKA W OPOLU


Zaproszenie do złożenia oferty nr 4ZO/2019/OIMPiŚ/01
(Postępowanie prowadzone w trybie o art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., DzU z 2018 r., poz. 1986
Prawo zamówień publicznych - szacunkowa wartość zamówienia poniżej kwoty 30 000 euro)

I. Zamawiający:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych - Oddział Inżynierii Materiałowej, Procesowej i Środowiska w Opolu
Adres do korespondencji: ul. Oświęcimska 21, 45-641 Opole
tel. 77 4563201, faks 77 4562661,
strona internetowa: www.icimb.pl/opole , e-mail: info_opole@icimb.pl

II. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych – Oddział Inżynierii Materiałowej, Procesowej i Środowiska w Opolu w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.

Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym słowniku Zamówień Publicznych:
- wg CPV 09.31.00.00-5 Elektryczność

2. Termin związania z ofertą – 30 dni kalendarzowych
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Kryterium oceny oferty: 100% cena brutto

III. Zakres przedmiotu i warunki zamówienia:
Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 ust. 8 Pzp.
Opis zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do obiektu Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych – Oddział Inżynierii Materiałowej, Procesowej i Środowiska w Opolu.
2. Szczegółowe dane punktu poboru energii tj. numer PPE, adres, moc umowna, grupa taryfowa oraz prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w trakcie trwania umowy zostały przedstawione w załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
3. Przewidywana roczna ilość energii elektrycznej wynosić będzie 185 MWh (+/-10%)(w całym okresie trwania umowy 370 MWh), w tym energia elektryczna rozliczana odpowiednio:
a) całodobowo C 21 – 125 kWh
4. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości.
5. Zamawiający udzieli wyłonionemu Wykonawcy stosownych pełnomocnictw oraz wszystkich informacji i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany Sprzedawcy.
6. Zamawiający udzieli wyłonionemu Wykonawcy stosownych pełnomocnictw
7. Standardy jakości obsługi Zamawiającego (Odbiorcy) powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami wykonawczymi na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.).
8. Należność Wykonawcy (Sprzedawcy) za zużytą energię elektryczną obliczana będzie w okresach rozliczeniowych (1 miesiąc) lub w okresach wynikających z Instrukcji Ruchu i Eksploatacji OSD. Należność za energię elektryczną regulowana będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę (Sprzedawcę) w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego, na wskazane na fakturze konto.
9. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r.
Umowa wchodzi w życie nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowej umowy sprzedaży energii elektrycznej z poprzednim sprzedawcą. Dzień wejścia umowy w życie jest dniem rozpoczynającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę, nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Wykonawca jest jednocześnie zobowiązany do wypowiedzenia obowiązującej umowy w najszybszym możliwym terminie wynikającym z zapisów umowy.
10. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą wzór umowy zawierającej istotne postanowienia umowy wg załącznika nr 4 do niniejszego pisma.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.

IV Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 3,
2) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
3) oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2,
4) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
5) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy wykonawców będącychjednocześnie właścicielami sieci dystrybucyjnej),
6) aktualna umowa generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usługdystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczaniaenergii elektrycznej (dotyczy wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej)
7) oświadczenie – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5,
8) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) – wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do notarialnie.

V Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VI Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z wykonawcami:

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest pan Grzegorz Siemiątkowski pod numerem telefonu 77 4563201, faks 77 4562661, e-mail: g.siemiatkowski@icimb.pl
2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących spraw technicznych jest pan Rafał Dulęba pod numerem telefonu 77 4563201 wew. 357, faks 77 4562661, e-mail: r.duleba@icimb.pl
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia w godzinach pracy ICiMB-OIMPiŚ w Opolu tj.: 07:00 – 15:00.

VII Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
Ofertę (wg załączonego wzoru) można złożyć w jednej z wybranych form przez Wykonawcę:
a) pisemnej osobiście lub pocztą na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział IMPiŚ w Opolu, ul. Oświęcimska 21, 45-641 Opole z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej” lub
b) pocztą elektroniczną na adres: r.duleba@icimb.pl (w postaci wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego i załączników) lub
c) faksem na numer: 77 456 26 61
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2019 r. do godziny 12.00.

VIII Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie /udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w polskich złotych cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejna ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowanie przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Złożona oferta przez Wykonawcę stanowić będzie oświadczenie woli do wykonania przedmiotowego zamówienia na warunkach w niej zawartych.

Pełny tekst zaproszenia do składania ofert

Załączniki:

załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – wzór oświadczenia Wykonawcy,
załącznik nr 3 – wzór formularza ofertowego,
załącznik nr 4 – istotne postanowienia umowy,
załącznik nr 5 – informacja – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarcia ofert

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybrano ofertę:

TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 60
30-417 Kraków

  Wybrana oferta spełnia wymagane w zapytaniu warunki i zgodnie z przyjętym kryterium uzyskała najwyższą liczbę punktów..


Uwagi:

ybrano ofertę:

TAURON Sprredaż Sp. zo.o.
ul. Łagiewnicka 60
30-417 Kraków

Wybrana oferta spełnia wymagane w zapytaniu warunki i zgodnie z przyjętym kryterium uzyskała najwyższą liczbę punktów: 100.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.11.2019, 14:44
Dokument oglądany razy: 299
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Zbigniew Adamczyk
Publikacja dnia: 29.11.2019, 14:44
Termin: 27.11.2019, 12:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl