mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/15/2014/OMO - Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego poza terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton

Numer sprawy: ZP/ 15 /2014
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice: 19.09 .2014

Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 199509 - 2014 w dniu 19.09.2014
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99
44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 1

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 2


1. Przedmiot zamówienia:

Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego poza terytorium Polski
samochodami o ładowności do 24 ton


CPV: USŁUGI W ZAKRESIE TRANSPORTU DROGOWEGO /60100000-9/
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencje.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 zł.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 1a-1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; wg wzoru załącznika nr 2.
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję,
c) opłaconą polisę na kwotę minimum 100 000,00 złotych, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg załącznika nr 3.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
5.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty – załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
b) statusu prawnego wykonawcy – załącznik nr 4,
c) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 5,
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
Cena - 100 %
8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 30.09.2014 r. o godz. 10:00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 30.09.2014 r. o godz. 10:15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Osoba do kontaktu :
Aleksandra Borecka - e-mail : a.borecka@icimb.pl, faks + 32/270 19 60


Zatwierdzam
Z-ca Dyrektora Oddziału ds. Technicznych

mgr inż. Agnieszka Szopa


Uwagi:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60
Komisja przetargowa powołana do sprawdzenia i oceny ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o numerze sprawy ZP/15/2014 na:
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego poza terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton
Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 30.09.2014 r. godz. 1015 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PODKOWA” Sp. z o. o.
Al. Krakowska 51C
05-552 Mroków - ocena 87,56 pkt.
2. FASTiGO LOGISTICS
ul. Jabłoniowa 52
40-111 Katowice - ocena 86,64 pkt.
3. NOX-POL Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 23
33-300 Nowy Sącz - ocena 87,40 pkt.
4. BARAN Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krystyny 15
32-067 Tenczynek - ocena 86,63 pkt.
5. Firma Usługowo-Handlowa „OKSEL”
Elżbieta Stachura
ul. Mała 22/1
40-757 Katowice - ocena 69,88 pkt.
6. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Żarach
Oddział w Gliwicach
ul. Pionierów 8
44-100 Gliwice ocena 97,39 pkt.
7. Carbotrans Sp. z o.o.
ul. Karola Miarki 167
44-189 Wilcza - ocena 91,71 pkt.
8. F.H-U. „TRANS-BRUK”
Franciszek Zembok
ul. Kolejowa 2
41-946 Piekary Śląskie ocena 100 pkt.

 Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy:


F.H-U. „TRANS-BRUK”
Franciszek Zembok
ul. Kolejowa 2
41-946 Piekary Śląskie


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W jedynym kryterium oceny ofert tj. cena – 100% uzyskała 100 punktów.

Umowa zostanie zawarta z dniem 22.10.2014 r.

Dyrektor Oddziału
dr hab. inż Mirosław Cholewa prof. ICiMB

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 25.09.2014, 14:09
Dokument oglądany razy: 434
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 25.09.2014, 14:09
Termin: 30.09.2014, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl