mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

02/2015/GEKON2-266929/ICiMB - Usługa wsparcia projektowego CAD w ramach Projektu badawczego GEKON2/266929

 

Zaproszenie do złożenia oferty nr 02/2015/GEKON2-266929/ICiMB

(na wykonanie dokumentacji technicznej dla potrzeb projektu „Nowatorska technologia maksymalizująca wykorzystanie ciepła z odpadów w procesie produkcji klinkieru”. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 30 000 euro oraz poniżej 206 000 euro, postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, poza Ustawą PZP, na podstawie art. 4 pkt. 8a Ustawy PZP (dalej nazywana też ustawą) oraz zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu GEKON)

rodzaj zamówienia: usługa
Nazwa zamówienia: Usługa wsparcia projektowego CAD w ramach Projektu badawczego GEKON2/266929

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i wykonaniu dokumentacji technicznej w fazie Projekt Podstawowy (branża technologiczno-mechaniczna) wyłącznie dla celów opracowanej przez Zamawiającego pracy badawczo-rozwojowej w postaci technologii nowatorskiej metody pozyskiwania energii cieplnej
z odpadów, wykorzystywanej w procesie produkcji klinkieru wraz z bieżącą obsługą wsparcia zespołu.

Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach Programu GEKON projekt „Nowatorska technologia maksymalizująca wykorzystanie ciepła z odpadów w procesie produkcji klinkieru” przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodne.
Umowa nr GEKON2/O5/266929/16/2015

1. Nazwa Zamawiającego:
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Oddział Inżynierii Procesowej Materiałów Budowlanych w Opolu
Ul. Oświęcimska 21, 45-641 Opole, NIP: 525-000-76-26
www.icimb.pl/opole
info_opole@icimb.pl

2. Oznaczenie:
- wg CPV 71340000-3 Zintegrowane usługi inżynierskie

3. Wymagania wobec Wykonawcy:
a. Wiedza i doświadczenie
Wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie na zlecenie zewnętrznych w stosunku do siebie podmiotów, usługę projektu technologicznego w branży budownictwa przemysłowego o wartości brutto, co najmniej 450.000 zł każda. Odpowiednie dokumenty i oświadczenie w tym zakresie powinny zostać dołączone do Oferty.
b. Odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykazanie, że Wykonawca posiada co najmniej 2 projektantów w specjalności technologicznej o stażu pracy nie krótszym niż 5 lat.
Odpowiednie dokumenty i oświadczenie w tym zakresie powinny zostać dołączone do Oferty.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wszystkie założenia do technologii / wytyczne technologiczne, podkłady sytuacyjno-wysokościowe i inne dokumenty oraz dane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną opracowane i przekazane wybranemu Wykonawcy przez Zespół Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych po podpisaniu umowy.

Podstawowe dane technologiczne obiektu będącego przedmiotem projektu (pracy badawczo-rozwojowej Zamawiającego):
• wydajność linii produkcyjnej: 2000 ton/dobę klinkieru, sprawność pieca 90%
• co najmniej 4 stopniowa wieża wymienników wraz z kalcynatorem
• by-pass
• technologia zakłada wykorzystanie co najmniej 85% substytucję paliwa paliwem alternatywnym (RDF, osad ściekowy)
• technologia zakłada wprowadzenie suszarni paliw alternatywnych, do suszarni wykorzystane zostanie powietrze z chłodnika

Szczegółowy zakres usługi:

Zakres Opis
a) Opracowanie dokumentacji technicznej w fazie Projekt Podstawowy (branża technologiczno-mechaniczna) dla obszarów: • wieża wymienników wraz z wyposażeniem
• układ by-pass
• układ suszarni żużla
• instalacja redukcji zanieczyszczeń gazów odlotowych
• instalacja pieca obrotowego
• instalacja suszenia paliw alternatywnych wraz z dystrybucją i dozowaniem do palnika głównego oraz kalcynatora
b) Wykonanie obliczeń konstrukcyjnych dla obszarów zgodnie z pkt. 1
c) Wykonanie dokumentacji w wersji papierowej w ilości 5 kopii oraz elektronicznej (pdf, dwg)
d) Wykonanie wizualizacji zaprojektowanych urządzeń i linii

5. Pełnia praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych do przedmiotu zamówienia będzie przenoszona na Zamawiającego na polach eksploatacji wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym dla swobodnego korzystania z dokumentacji objętej zamówieniem. Przewiduje się ustanowienie w umowie kar umownych m.in. za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, za opóźnienie w usunięciu wad i usterek tego przedmiotu oraz odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy.

6. Termin związania z ofertą – 30 dni kalendarzowych

7. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg harmonogramu projektu, zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 31 maja 2016 r. Za termin realizacji przedmiotu umowy uważany będzie termin bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego za pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.

8. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
1) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego;
2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4) Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich.
5) Ceny należy podać z dokładnością do pełnych złotych.
6) Cena oferty powinna obejmować zakres zgodny z warunkami podanymi
w formularzu zapytania ofertowego i zawierać wszystkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem zamówienia.
7) Do oferty należy załączyć:
 Formularz ofertowy
 Oświadczenie i referencje wykazu co najmniej 3 podobnych zrealizowanych usług
 Oświadczenie i dokumenty potwierdzające dysponowaniem co najmniej 2 projektantów w specjalności technologicznej o stażu pracy nie krótszym niż 5 lat
 Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 Informacja dotycząca braku przynależności do grupy kapitałowej i oświadczenie o braku powiązań
 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

8) Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta zgodnie z umocowaniem dla tych osób wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej.
9) W przypadku złożenia oświadczenia woli w imieniu Oferenta przez pełnomocnika, dokument pełnomocnictwa powinien zostać dołączony do oferty.

10) Złożona oferta powinna zawierać:
• nazwę i adres Oferenta;
• datę sporządzenia ofert;
• cenę netto i brutto oferty;
• termin ważności oferty;
• podpis Wykonawcy wraz z pieczątką firmową;
• podpisane i uzupełnione załączniki.

11) Ofertę pisemną (wg załączonego wzoru) można złożyć w jednej z wybranych form przez Wykonawcę:
a. osobiście lub pocztą na adres: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział IPMB w Opolu, ul. Oświęcimska 21, 45-641 Opole z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na usługę wsparcia projektowego” lub
b. pocztą elektroniczną na adres: info_opole@icimb.pl, p.weisser@icimb.pl lub
c. faksem na numer: 77 456 26 61

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.01.2016r. do godziny 12.00.

12) Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.
13) Oferty niekompletne podlegają odrzuceniu. Zamawiający nie umożliwia dokonywania uzupełnień ofert jak i załączników.
14) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
15) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
16) Oferty posiadające uchybienia formalne (to jest: niewypełnienie wszystkich punktów, niepodpisanie przez osoby upoważnione, niezawierające wymaganych załączników bądź posiadające załączniki w formie kopii, co do których nie występuje pewność w stosunku do ich prawdziwości np. niepotwierdzonych za zgodność z oryginałem) zostaną odrzucone i nie zostaną poddane ocenie Zamawiającego.
17) Rozstrzygnięcia Zamawiającego dokonywane w toku postępowania są ostateczne i nie przysługuje od nich żaden środek odwoławczy.

9. Kryterium oceny oferty: 100% cena netto
Ocena dokonywana będzie w oparciu o cenę netto wskazaną w formularzu oferty.
Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożą oferty, o wynikach postępowania oraz o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając do informacji nazwę wybranego Wykonawcy.

10. Forma płatności: przelew bankowy do 30 dni od daty otrzymania faktury. Przewiduje się jedną płatność zaliczkową po podpisaniu umowy w wysokości 50% wartości oferty oraz poodbiorową płatność końcową w wysokości 50% wartości oferty.

11. Złożona oferta przez Wykonawcę stanowić będzie oświadczenie woli do wykonania przedmiotowego zamówienia na warunkach w niej zawartych.


Opole, 23.12.2015r.

Załączniki:

1. zapytanie ofertowe

2. formularz ofertowy.doc


Uwagi:

Zamawiający:
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH -
ODDZIAŁ INŻYNIERII PROCESOWEJ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH W OPOLU
Adres:
ul. Oświęcimska 21, 45-641 Opole
telefon: +48 77 456 32 01 faks: +48 77 456 26 61
e-mail: info_opole@icimb.pl


Przedmiot zamówienia oraz termin wykonania zamówienia:
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa wsparcia projektowego CAD w ramach projektu badawczego – GEKON2/266929/ICiMB. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i wykonaniu dokumentacji technicznej w fazie Projekt Podstawowy (branża technologiczno-mechaniczna) wyłącznie dla celów opracowanej przez Zamawiającego pracy badawczo-rozwojowej w postaci techmologii nowatorskiej metody pozyskiwania energii cieplnej
z odpadów, wykorzystywanej w procesie produkcji klinkieru wraz z bieżącą obsługa wsparcia zespołu.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg harmonogramu projektu, zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 31 maja 2016 r. Za termin realizacji przedmiotu umowy uważany będzie termin bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego za pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.

Zestawienie ofert
Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty:
1. Tebodin Poland Sp. z o.o., 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 134;
2. Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Remontowe Przemysłu "Monotorem" S.A., 30-363 Kraków, ul. Rzemieślnicza 1;
3. ALIT Sp. z o.o., 31-566 Kraków, ul. Ofiar Dąbia 2B.

Najkorzystniejsza oferta
1. Ocena ofert:
• Tebodin Poland Sp. z o.o., 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 134;
cena zł netto: 398 000,00 zł Liczba punktów: 96,73;
• Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Remontowe Przemysłu "Monotorem" S.A., 30-363 Kraków,
ul. Rzemieślnicza 1; cena zł netto: 428 000,00 zł Liczba punktów: 89,95;
• ALIT Sp. z o.o., 31-566 Kraków, ul. Ofiar Dąbia 2B,
cena zł netto: 385 000,00 zł Liczba punktów: 100.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
ALIT Sp. z o.o., 31-566 Kraków, ul. Ofiar Dąbia 2B,
cena zł netto: 385 000,00 zł Liczba punktów: 100.

Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta spełnia wymagane w postępowaniu warunki i zgodnie z przyjętym kryterium uzyskała najwyższą liczbę punktów: 100. Umowa zostanie zawarta w terminie do 10 dni roboczych. 


Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 23.12.2015, 22:30
Dokument oglądany razy: 745
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Patryk Weisser
Publikacja dnia: 23.12.2015, 22:30
Termin: 08.01.2016, 12:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl