mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/11/2015 - Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton

Numer sprawy: ZP/ 11/2015
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice; 18.03.2015

Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 60036 - 2015 w dniu 18.03.2015 r.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl,         Modyfikacja SIWZ
1. Przedmiot zamówienia:
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski
samochodami o ładowności do 24 ton

CPV: USŁUGI W ZAKRESIE TRANSPORTU DROGOWEGO /60100000-9/
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencje.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 zł.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 5.1a-5.1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; wg wzoru załącznika nr 2.
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję,
c) opłaconą polisę na kwotę minimum 100 000,00 złotych, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg załącznika nr 3.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty z kwestionariuszem cenowym– załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
b) statusu prawnego wykonawcy – załącznik nr 4,
c) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 5,
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
cena - 98%
termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) - 2%
8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 26.03.2015 r. do godz. 10.00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 26.03.2015 r. o godz. 10.15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zmiana umowy: stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie:
a) wydłużenia terminu określonego w § 2 ust. 1 w sytuacjach nie zrealizowania pełnego zakresu umowy określonego w § 3 ust. 1 /wartość/,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Osoba do kontaktu :
Aleksadra Borecka – e-mail: a.borecka@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60

Zatwierdził:
Z-ca Dyrektora Oddziału ds. Technicznych
mgr inż. Agnieszka Szopa


Uwagi:

 INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60
Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/11/2015 na:
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski
samochodami o ładowności do 24 ton

Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 26.03.2015 r. godz. 1015 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Ocena oferty
1 Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A.
ul. Okrzei 31-33
68-200 Żary
9,46 pkt
2 GONIEC ŻUŁAWSKI
Karol Müller
os. Wyszyńskiego 5
82-100 Nowy Dwór Gdański
8,59 pkt
3 Z . U-P-H „MAX-BUD 1”
Tomasz Warchala
ul. Zgrzebnioka 4/9
41-705 Ruda Śląska
5,58 pkt
4 Śląskie Centrum Logistyki S.A.
ul. Portowa 28
44-100 Gliwice
oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 89.1.2 ustawy Pzp
5

F.H-U. „TRANS-BRUK”
Franciszek Zembok
ul. Kolejowa 2
41-946 Piekary Śląskie

9,54 pkt
6 JCS TRADE&SERVICES
Joanna Czuba-Szafrańska
ul. F. Roosevelta 122
41-800 Zabrze
10,00 pkt


Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy:
JCS TRADE&SERVICES
Joanna Czuba-Szafrańska
ul. F. Roosevelta 122
41-800 Zabrze
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W łącznym kryterium oceny ofert tj. cena - 98% i termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kurs) - 2%, Wykonawca uzyskał 10 pkt.
Umowa zostanie zawarta z dniem 09.04.2015 r.
Oferta nr 4 Wykonawcy, firmy Śląskie Centrum Logistyki S.A. zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zostaje odrzucona (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 19.03.2015, 13:17
Dokument oglądany razy: 805
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 19.03.2015, 13:17
Termin: 26.03.2015, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl