mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/12/2016/OMO - Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton

  Numer sprawy: ZP/12/2016
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice; 01.07.2016
Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 113937 - 2016 w dniu 01.07.2016 r.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl

A_Odpowiedzi na pytania

B_modyfikacja SIWZ

Specyfikacja zmodyfikowana


1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski
samochodami o ładowności do 24 ton
CPV: USŁUGI W ZAKRESIE TRANSPORTU DROGOWEGO /60100000-9/


2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności w postaci licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz.U. z 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późn. zm.).
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wykonawca wykaże się przynajmniej trzema zamówieniami odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na świadczenie usług spedycyjnych w zakresie krajowego transportu drogowego.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej trzy środki transportu sprawne technicznie mogące służyć do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Środki transportu służące do wykonania usług muszą spełniać wszelkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm. i rozporządzenia z dnia 31 grudnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 951 z późn. zm.) W razie kontroli uprawnionych organów Wykonawca przedstawia ważne badanie techniczne pojazdów.
Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej trzech wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w obowiązujących przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm. oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm. W razie kontroli uprawnionych organów, kierowca ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i uprawnień.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 150 000,00 zł.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 5.1a-5.1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 2,
b) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję,
c) wykaz wykonanych (przynajmniej trzy zamówienia), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru załącznika nr 6.

Dowodami są:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wskazanego powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.3.c) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa w pkt. 5.3c).
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru załącznika nr 7,
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg wzoru załącznika nr 8,
f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg wzoru załącznika nr 9,
g) opłaconą polisę na kwotę minimum 150 000,00 PLN a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg załącznika nr 3,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.b), 5.4.c), 5.4.d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1a), 5.4.1b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty z kwestionariuszem cenowym– załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
b) statusu prawnego wykonawcy – załącznik nr 4,
c) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 5.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
cena - 95%
termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) - 2%
innowacyjność - 3%
8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 11.07.2016 r. do godz. 10.00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 11.07.2016 r. o godz. 10.15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zmiana umowy: stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie:
a) wydłużenia terminu określonego w § 2 ust. 1 w sytuacjach nie zrealizowania pełnego zakresu umowy określonego w § 3 ust. 1 /wartość/,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
c) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy.
lub wymienionych w załącznikach umowy.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Osoba do kontaktu :
Aleksandra Borecka – e-mail: a.borecka@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60

Zatwierdził:
Dyrektor Oddziału
prof. dr hab. inż. Mirosław Cholewa


Uwagi:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60

Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/12/2016 na usługę:

Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24


Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 11.07.2016 r. godz. 10.15 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Ocena oferty
1. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A.
ul. Okrzei 31-33
68-200 Żary
9,42 pkt
2. Z. U-P-H „MAX-BUD 1”
Tomasz Warchala
ul. Zgrzebnioka 4/9
41-705 Ruda Śląska
6,89 pkt
3. FPZ Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 2
41-946 Piekary Śląskie
oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 89.1.2
4 JCS TRADE&SERVICES
Joanna Czuba-Szafrańska
ul. F. Roosevelta 122
41-800 Zabrze
10 pkt

Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy:


JCS TRADE&SERVICES
Joanna Czuba-Szafrańska
ul. F. Roosevelta 122
41-800 Zabrze


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W łącznym kryterium oceny ofert tj. cena – 95%, termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) – 2%, oraz innowacyjność – 3% Wykonawca uzyskał: 10 pkt.
Cena – 10 pkt.
Termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) – 10 pkt.
Innowacyjność – 10 pkt.

Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 10 pkt.
Umowa zostanie zawarta z dniem 01.08.2016 r.
Wykonawca, firma Przedsiębiorstwo Komunikacji samochodowej S.A. w łącznym kryterium oceny ofert tj. cena – 95%, termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) – 2%, oraz innowacyjność – 3% Wykonawca uzyskał: 9,42 pkt.
Cena – 9,46 pkt.
Termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) – 10 pkt.
Innowacyjność – 7,60 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 9,42 pkt.

Wykonawca, firma Z. U-P-H „MAX-BUD 1” w łącznym kryterium oceny ofert tj. cena – 95%, termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) – 2%, oraz innowacyjność – 3% Wykonawca uzyskał: 6,89 pkt.
Cena – 6,97 pkt.
Termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) – 10 pkt.
Innowacyjność – 2,36 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 6,89 pkt.
Oferta nr 3 Wykonawcy, firmy FPZ Sp. z o.o. zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zostaje odrzucona (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 05.07.2016, 13:25
Dokument oglądany razy: 419
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 05.07.2016, 13:25
Termin: 11.07.2016, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl