mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZP/3/2016/OMO - Boksyt prażony Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 64 ton

Numer sprawy: ZP/3/2016
Oddział Materiałów Ogniotrwałych Gliwice; 20.01.2016
Ogłoszenie opublikowane w BZP Nr 7289 - 2016 w dniu 20.01.2016 r.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁ MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44 - 100 G L I W I C E
tel. (032) 270 18 01 fax. (032) 270 19 60


Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb postępowania przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, które można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 203 w godzinach 8.00-14.00 na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej www.icimb.pl
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa:
Boksytów prażonych
Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton
Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 64 ton

CPV: MINERAŁY CHEMICZNE /14320000-0/
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych, w pkt. 5.1a-5.1d winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 3.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
5.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika 4,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.1a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy /dostawy/ odpowiadają wymaganiom określonymi przez Zamawiającego należy:
a) przedstawić opis techniczny potwierdzony dołączeniem:
- specyfikacji technicznej potwierdzającej parametry techniczno-jakościowe gwarantowane przez producenta surowca tj. dokument potwierdzający wymagane opisem przedmiotu zamówienia parametry,
- karty charakterystyki /wg wymagań Reach, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Nr 1907/2008 z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji oceny udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów, Dziennik Urzędowy UE L 136 z dn. 29 maja 2007 r. wraz z późn. zm./.
b) dostarczyć wraz z ofertą próbki surowca o wadze po 1 kg dla każdej z części. Nie dołączenie do oferty próbki surowca, a także uzyskanie negatywnej oceny surowca pod względem jego przydatności do produkcji wyrobów skutkuje odrzuceniem oferty.
5.6. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą:
a) formularza oferty – załącznik nr 1 wraz z:
- listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /jeżeli występują/, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
b) gwarantowanych parametrów oferowanego surowca – załącznik nr 2,
c) statusu prawnego wykonawcy – załącznik nr 5,
d) parafowanego wzoru umowy – załącznik nr 6,
e) certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością lub wypełnionej ankiety oceny systemu jakości – zał. nr 7.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert:
cena - 98%
termin wykonania części zamówienia (dostawy) - 2%

8. Termin i miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 127, 29.01.2016 r. do godz. 12.00
9. Termin i miejsce otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego pok. 203, 29.01.2016 r. o godz. 12.15

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zmiana umowy: stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie:
a) wydłużenia terminu określonego w §2 ust. 1 w sytuacjach nie zrealizowania pełnego zakresu dostaw określonych w §1 ust. 1 /ilości/.
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
c) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Osoba do kontaktu :
Aleksandra Borecka – e-mail: a.borecka@icimb.pl, fax. +48/ 32 270 19 60

Zatwierdził:
Dyrektor Oddziału
prof. dr hab. inż. Mirosław Cholewa


Uwagi:

INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ODDZIAŁU MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH W GLIWICACH
ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice
tel. +32/270 18 01 fax +32/270 19 60
Ogłoszenie o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr sprawy ZP/3/2016 na dostawę:

Boksytów prażonych
Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton
Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 64 ton

Na podstawie art. 92 ust. 1 Zamawiający zawiadamia o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.).
Zgodnie z protokołem otwarcia ofert z dnia 29.01.2016 r. godz. 12.15 w postępowaniu złożone zostały następujące oferty:


Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Ocena oferty
Część 1 Część 2
1 P.H.U. SUMIKA
Zawieprzyce Kolonia 24
21-077 Spiczyn

98,80 pkt

98,80 pkt
2

Przedsiębiorstwo Chemiczne
STANCHEM Sp. J.
ul. Olszewskiego 12
20-481 Lublin

98,96 pkt 97,95 pkt
3 P.P.H. REWA Tomasz Reszka
Nowy Redzeń101 H
95-040 Koluszki
90,08 pkt 91,07 pkt

Zamówienie zostanie udzielone:
a) w zakresie części 1 Wykonawcy:


Przedsiębiorstwo Chemiczne „STANCHEM” Sp. J.
ul. Olszewskiego 12
20-481 Lublin


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W łącznym kryterium oceny ofert tj. cena – 98% i termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 2%, Wykonawca uzyskał:
- w zakresie części 1: 98,96 pkt.,
Cena – 99,75 pkt.
Termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 60 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 98,96 pkt.

- w zakresie części 2: 97,95 pkt.,
Cena – 98,72 pkt.
Termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 60 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 97,95 pkt.

b) w zakresie części 2 Wykonawcy


P.H.U. SUMIKA
Zawieprzyce Kolonia 24
21-077 Spiczyn


Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożone zostały wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i są podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestracyjnego.
W łącznym kryterium oceny ofert tj. cena – 98% i termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 2%, Wykonawca uzyskał:
- w zakresie części 1: 98,80 pkt.,
Cena – 100 pkt.
Termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 40 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 98,80 pkt.

- w zakresie części 1: 98,80 pkt.,
Cena – 100 pkt.
Termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 40 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 98,80 pk
t.
Wykonawca, firma P.P.H. REWA Tomasz Reszka w łącznym kryterium oceny ofert tj. cena – 98% i termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 2%, Wykonawca uzyskał:
- w zakresie części 2: 90,08 pkt.,
Cena – 91,10 pkt.
Termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 40 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 90,08 pkt.

- w zakresie części 2: 91,07 pkt.,
Cena – 92,11 pkt.
Termin wykonania części zamówienia (dostawy) – 40 pkt.
Punktacja końcowa wyliczona wg formuły matematycznej przedstawionej w SIWZ: 91,07 pkt.

Umowy zostaną zawarte z dniem 23.02.2016 r.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 20.01.2016, 13:56
Dokument oglądany razy: 509
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Maria Nosek
Publikacja dnia: 20.01.2016, 13:56
Termin: 29.01.2016, 12:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl